2011. november 19., szombat

Tóth Krisztina: Vonalkód

Nem akartam belekezdeni valami nagyobb lélegzetű írásba, úgyhogy éppen jól jött ez a novellagyűjtemény, amit már többen is ajánlottak nekem.


Különös egy múltja (és jelene) volt (van) ennek a Tóth Krisztinának. Ezelőtt még sosem olvastam tőle/róla semmit, de ezek az írások nagyon felkavarók, érdekesek. Legjobban a Hideg padló tetszett. Ezek után a verseire is kíváncsi vagyok!

Mintha ezért jöttem volna ide. Homályosan éreztem hetek, hónapok óta, hogy dolgom lesz ezzel az érzelemmel, hogy a legváratlanabb, leglehetetlenebb helyzetben fog felbukkanni, hogy nem lehet csak úgy egyszerűen abbahagyni egy kapcsolatot, meg kell dolgoznom azért, hogy múlttá válhasson a még jelenlévő. kísértő, lezáratlanul magam mögött hagyott idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése